Yükleniyor...

Telegram oyunları 500 milyon kullanıcı hedefliyor

Ton Foundation'dan Ömür Çataltepe, Istanbul Blockchain Week'te blockchain teknolojisine dayalı mini oyunların hızla büyümesinden ve geniş kullanıcı kitlesine ulaşmasından duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Ton Foundation’dan Ömür Çataltepe, Istanbul Blockchain Week’te blockchain teknolojisine dayalı mini oyunların hızla büyümesinden ve geniş kullanıcı kitlesine ulaşmasından duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Çataltepe, etkinliği yüksek kaliteli markaların bir araya geldiği bir platform olarak nitelendirirken, bu tür organizasyonların ekosistem için büyük fayda sağladığını vurguladı.

Telegram oyunları neden başarılı oldu?

Son dönemde büyük ilgi gören Hamster Kombat gibi oyunların başarısının, blockchain uygulamalarının basit ve kullanıcı dostu olmasına bağlı olduğunu belirten Çataltepe, bu oyunların karmaşık kimlik doğrulama süreçlerine gerek duymadığını, kullanıcıların doğrudan aksiyona geçebildiğini ifade etti.

Telegram oyunlarının hedefleri

Çataltepe, bu oyunların gelecekteki en büyük hedefinin mevcut oyuncuları platform kullanıcılarına dönüştürmek olduğunu vurguladı. Özellikle oyunların, kullanıcıların platformlar arası geçiş yapmasını kolaylaştıran özelliklerle desteklenmesi gerektiğini belirtti.

Geleceğe yönelik hedeflerini de paylaşan Çataltepe, 500 milyon aylık aktif kullanıcıya ulaşmayı amaçladıklarını söyledi. Şu an web3 endüstrisinde 20 milyondan fazla aylık aktif kullanıcı bulunduğunu belirten Çataltepe, bu direnci kırarak Ton uygulamasının her ay en az bir defa kullanılması hedefi doğrultusunda çalışmalarını sürdürdüklerini ifade etti.

Bu makale yatırım tavsiyesi veya önerisi içermemektedir. Her yatırım ve alım satım hareketi risk içerir ve okuyucular karar verirken kendi araştırmalarını yapmalıdır.


ck x banner
ck youtube banner